Mittwoch, 4. April 2007

Überraschung ausdrücken - Şaşırma ifadeleri

Das erstaunt/überrascht/wundert mich (jetzt).
Bu beni (şimdi) şaşırttı/şok etti/hayrete düşürdü. (=Şaşırdım/Şok oldum/Hayret ettim.)
Das ist (aber) eine Überraschung!
Bu (acayip) hayret verici/hayret uyandırıcı/şaşırtıcı/şok edici (bir şey)!
Das hätte ich nicht gedacht.
Bunu hiç düşünmemiştim.
Ich bin total baff/platt!
Ben tamamıyla şaşkınım/affalladım! (=Şok oldum!)
Ach!
A ha!
Na so was!
I hı!
(Das ist ja) Unglaublich!
(Bu gerçekten) İnanılmaz!
Komisch!
İlginç!
Im Ernst?/(Ach) Echt?/Wirklich?/Ehrlich?
Gerçekten?/Ciddi?/Cidden mi?/Hakkatten?
Ist das (wirklich) wahr?
Cidden mi?/Gerçekten mi?

2 Kommentare:

Alper Açık hat gesagt…

Das ist nicht zu glauben!
(Bu) İnanılır gibi değil!

Anonym hat gesagt…

Ach du grüne Neune!
= Bu doğru olabilir mi? İnanılmaz!